FAQ

Skal jeg være oprettet som bruger for at købe på Celinakollektion?

Nej det er ikke et krav at være oprettet som bruger for at kunne gennemføre et køb på Celinakollektion.dk dog som registeret bruger får du adgang til din ordre historik.

Jeg ønsker at købe et produkt men jeg kan ikke se den størrelse jeg skal bruge -  hvad gør jeg?

Hvis en størrelse ikke vises på et produkt,er størrelse udsolgt. Du er velkommen til at kontakt os på mail info@celinakollektion.dk hvis du har en forespørgsel på et udsolgt produkt.

Jeg har fået leveret en vare i forkert størrelse eller noget mangler -  hvad gør jeg?

Hvis produktet er fejlleveret, påtager vi os selvfølgelig ansvaret for at du får leveret den korrekte vare. Send os en mail, hvori du beskriver, hvad der ifølge din ordre ikke er korrekt leveret. Vi fremsender den korrekte vare.

Jeg har fortrudt mit køb?

Du har altid 14 dages bytte og returret såfremt varen er i samme stand som ved modtagelsen. Du sender blot dine varer retur. Vi vil selvfølgelig gerne høre, hvorfor du sender varen retur, så vi har mulighed for at forbedre vores service til vores kunder.

Hvor lang tid går der, før jeg får mine varer?

Dine varer vil blive afsendt 1 - 2 hverdage efter bestilling.

Hvor meget koster forsendelsen?

Vi tilbyder gratis levering ved køb over 299 kr.

Leverer i til andre lande?
Udover Danmark, leverer vi desuden til Sverige og Norge. 
Ved forsendelse til Sverige tillægges 49 DKK i fragt.
Ved forsendelse til Norge tillægges 75 DKK i fragt.
 

Kan jeg forsikre min pakke?
Vi sender alle pakker forsikrede og du har dermed ingen risiko for at miste noget. Hele din pakke er fuldt forsikret.

Kan jeg hente min ordre direkte på jeres lager?
Nej, det kan desværre ikke lade sig gøre.

Hvordan foregår betaling med kreditkort?
Når du går til betaling, skal du indtaste dine kortoplysninger. Disse oplysninger videresendes via en sikker og krypteret forbindelse. Vi har ikke adgang til disse oplysninger, og vi kan ikke hæve mere end det beløb du har godkendt. Vi kan kun hæve beløbet en gang. Beløbet hæves samme dag som din bestilling bliver sendt.

Er der kortgebyr?
Der er ingen kortgebyr.

En vare jeg har købt er i stykker - hvad gør jeg?
Nogle gange kan der naturligt være en fejl eller mangel ved en vare, og i et sådan tilfælde skal du kontakte os. Du skal sende os en e-mail, med en beskrivelse af problemet/fejlen - samt vedhæfte mindst 2 billeder. Et af fejlen og et af hele varen, så kan vi både vurdere problemet samt varens almene stand. Som forbruger har du 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Hvilke informationer indsamler Celinakollektion?
Celinakollektion indsamler og lagrer dine personlige oplysninger, når du køber hos os eller når du tilmelder dig vores nyhedsbrev. Vi gemmer disse oplysninger, for at kunne ekspedere din ordre nemmest muligt samt således, at du ved gentagne ordrer slipper for at indtaste dine adresseoplysninger. Vi videregiver ej heller information til tredjepart. Vi kan ikke se, hvor du kommer fra eller surfer hen på Internettet. Via din konto kan du se og opdatere dine personlige informationer, samt slette dit medlemsskab. Vi vil ikke sælge eller på anden måde videregive information om dine køb til tredjemand.
Celinakollektion har ingen adgang til dit oplyste kortnummer ved betaling, og har kun mulighed for at hæve det beløb du har angivet og der er ingen mulighed for at hæve beløbet mere end en gang. Dit indtastede kortnr. bliver ikke gemt nogen steder efter transaktion.

Jeg skal have sendt en gave - pakker i den ind?
Ja.Vi pakker gerne ind. Skrive dette i feltet til bemærkninger når du går til betaling.

Hvordan kontakter jeg Celinakollektion, hvis jeg har spørgsmål?
Du er altid velkommen til at skrive en mail til info@celinakollektion.dk, så besvares den hurtigst muligt og altid inden for 3 timer. Vi yder desværre ikke mere telefonisk support fra januar 2015.