Vi har under vores betalingssystem flere forskellige betalingsmuligheder, for at du som kunde har muligheden for at vælge netop den betaling som du er mest tryg ved.
Vi arbejder med sikker nethandel.
Vores betalingsmuligheder er følgende:
Quickpay: Du kan anvende følgende former for betalingskort for sikker kortbetaling via
Quickpay: Visa-Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, Diners og Mobilepay Online. Vi hæver først beløbet på dit kort, når ordren forlader vores lager. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt under købet.
Sikkerhed er vores højeste prioritet.
- Det er rentefrit op til 2.000 kroner
- Det er gebyrfrit op til 2.000 kroner
- Du modtager dine varer før du betaler
- Du får delt betalingen op i mindre bidder
- Betal lidt af ordren hver måned i op til hele 24 måneder
Læs mere omkring VIABILL her: www.viabill.com/terms
Du kan også vælge at overføre pengene. Hvis dette vælges skal du skrive en mail på info@celinakollektion.dk hvori du beskriver hvilke varer du ønsker at købe og adresse varen skal sendes til. Du får derefter tilsendt mail tilbage med et konto- og reg. nr. vedlagt. Når pengene er overført sendes varen.
Alle priser er inkl. 25 % moms, men eksklusiv forsendelse.
LEVERING
Ordrer afsendes indenfor 1-2 hverdage fra ordreafgivelse.
Du har naturligvis 14 dages fortrydelsesret og kan altid få dine penge tilbage.
Alle forsendelser er værdiforsikrede og sendes som pakker.
Vi tilbyder gratis levering ved køb over 299 kr.
Celina Kollektion sørger for levering med Post Nord eller GLS. Rettidig levering forudsætter dog at distributøren overholder dag-til-dag levering.
Såfremt der opstår forsinkelser hos denne vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til leveringsdatoen.
Celina Kollektion kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Nord eller GLS. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender Celina Kollektion naturligvis en ny leverance uden beregning.
For vores Club Celina Medlemmer
30 dages fuld returret samt gratis levering.
Bemærk at der under udsalg kan forekomme længere leveringstid.
UAFHENTEDE PAKKER
For pakker, der ikke er afhentet, vil du blive opkrævet et gebyr for uafhentede pakker på 149 kr. Gebyret udgør udgifterne til gebyr, returforsendelse og håndtering. Hvis du skifter mening, når pakken blev sendt fra os, skal du afhente pakken på leveringsstedet og sende den tilbage til os. Hvis pakken ikke bliver afhentet, vil den automatisk blive registreret som uafhentet og opkrævet i overensstemmelse hermed.
FORTRYDELSESRET
Du har 14 dages fortrydelsesret regnet fra den dag du modtager varen.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb.
Meddelelsen skal gives ved at sende os en mail til info@celinakollektion.dk.
I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Returnering ved brug af rabatkoder og kampagner
Har du brugt en rabatkode så vil du kun få det beløb returneret du har betalt og ikke produktets oprindelige pris før rabatkoden.
Har du været en del af en eksklusiv kampagne såsom min ordre 500 kr så skal hele ordren sendes retur såfremt pengene skal refunderes. Hvis du sender del af ordren og beløbet kommer under 500 kr. så skal du betale fuld beløbet af varen som du beholder.
Bemærk: Ingen fortrydelsesret for vores 50 kr marked.
For vores Club Celina Medlemmer
30 dages fuld fortrydelsesret.
Varer undtaget fortrydelsesretten
Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:
Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.
Du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret varens stand, når du sender den retur.
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
RETURNERINGDu skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.
Du kan købe en pakkelabel hos os, ønsker du at benytte vores pakkelabel, skal du blot skriv til os på info@celinakollektion.dk. Så mailer vi en returlabel du kan bruge til at returnere varen. Vi modregner det beløb du får refunderet.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Husk at få en kvittering for indlevering af pakken. Du skal være opmærksom på at vi IKKE modtager returvarer leveret på efterkrav eller sendt uden omdeling. Uanset valgte leveringmetode skal returpakken leveres på vores adresse. Vi afhenter IKKE returvarer i pakkeshops.
For Club Celina Medlemmer
30 dages gratis fuld returret med returlabel.
Tilbagebetaling af købsbeløbet:
Hvis du fortryder dit køb, så får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din returret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget besked om din beslutning om at fortryde denne aftale.
Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling til samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Bemærk: Vi refunderer ikke leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder.
Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
Celinakollektion
Industrivej 21
4000 Roskilde
CVR.30973860
FORBEHOLD FOR PRISFEJL OG UDSOLGTE VARER
Vi accepterer dit køb ved at sende varen til dig. Dog vil dit køb kun blive accepteret, hvis der ikke er fejl i de beskrivelser og priser, som er vist i netshoppen. Dette gælder også forbeholdet for udsolgte varer.
REKLAMATIONSRET
Der ydes 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Skade på varen som følge af fejlhåndtering fra kundens side er ikke dækket af reklamationsretten. Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til celinakollektion.dk i rimelig tid efter varens modtagelse.
Her anses en måned som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger i forbindelse med reklamationer.
Som start skal du sende os en e-mail, med en beskrivelse af problemet/fejlen - samt vedhæfte mindst 2 billeder. Et af fejlen og et af hele varen, så kan vi både vurdere problemet samt varens almene stand.
Returordrer skal sendes til:
Celinakollektion
Industrivej 21
4000 Roskilde
CVR.30973860
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til os på info@celinakollektion.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby, telefon 41 71 50 00, eller læs mere om dine klagemuligheder på: http://www.kfst.dk, eller på http://ec.europa.eu